SPORTPAG

poniedziałek, 29 maja 2017

Dla kibiców z Wrocławia i okolic Auto-Zimus

    Dla wszystkich kibiców żużla, zawodników oraz obywateli Świata :) polecamy firmę Auto-Zimus, która mieści się w Żernikach Wrocławskich przy ul. Sadowej 2! Najlepsza firma, jeśli chodzi o diagnostykę pojazdów oraz wynajem aut. Dodatkowo właściciel Wojciech Kotwicki postawił na usługi holowania i dysponuje profesjonalnym sprzętem.


Gdy tylko masz problem z autem, a jesteś z okolic Wrocławia skontaktuj się z firmą Auto-Zimus! Szybko i sprawnie, atrakcyjne ceny, dostępność dla każdego klienta, profesjonalny serwis, krótkie czasy realizacji, wszystko po to, abyście byli zadowoleni. Łatwy kontakt tel. 503 092 198, e-mail: autozimus1@02.pl oraz bezpośrednio na Fan Page na Facebooku: Auto-Zimus!


Firma od lat istnieje na polskim rynku i posiada ogromne doświadczenie we współpracy z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi. Potrzebujesz pomocy z autem? Chcesz wypożyczyć busa, auto dostawcze, lawetę czy auto-lawetę? Dzwoń, pisz, kontaktuj się. Na pewno otrzymasz pomoc jakiej potrzebujesz!

Firma prężnie się rozwija, szkoli kadrę, powiększa flotę. Otwierają się na współpracę z każdym zainteresowanym, także z innych regionów Polski. Zgłoś się już dziś i zapytaj o ofertę!
POLECAMY!!

Wejdź na Facebook i Polub Fan Page: AUTO-ZIMUS


Auto Zimus Diagnostyka Kotwicki Wojciech
ul. Sadowa 2
55-010 Żerniki Wrocławskie
tel. 503 092 198

7 komentarzy:

  1. Polecam Auto-Zimus Diagnostyka i Wypożyczalnia Samochodów Kotwicki Wojciech
    Korzystam z wypożyczalni Auto-Pomocy i serwisuje na bieżąco samochody całej naszej floty. Do zobaczenia Auto-Zimus Diagnostyka i Wypożyczalnia.

    Pozdrawiam zuzelplus za fajny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jestem zdania, że warto jest mieć zaufanego mechanika gdyż wtedy wiemy, że nasze auto będzie naprawione właściwie. Mnie nawet ostatnio na warsztat wiozła pomoc drogowa https://www.pomocdrogowa.walbrzych.pl/ ponieważ samochód nie chciał się uruchomić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie posiadanie wiedzy który warsztat jest dobry na pewno jest ważne i ja także staram się o to aby moje auto było zawsze sprawne. Od siebie od razu mogę każdemu polecić świetną pomoc rogową https://jarex24.pl/ i jestem zdania, że jest to coś niezwykle ważnego.

    OdpowiedzUsuń