SPORTPAG

niedziela, 29 marca 2015

Wywiad z: Andrey Kudriashov

Imię i Nazwisko: ANDREY KUDRIASHOV
Wiek: 24 lata
Miejsce Urodzenia: Rosja - Bałakowo

fot. G. Małas













zuzelek.blogspot.com: Jak zaczęła się Twoja historia z żużlem?
A. Kudriashov: W 2003 roku, w dniu moich 12 urodzin, tata zabrał mnie na zawody żużlowe w Bałakowie i zrobił mi prezent zapisując mnie do szkółki, pomimo że mama była przeciwna.

ż: Najważniejszy sukces żużlowy do tej pory?
A.K.: Indywidualny Wicemistrz Rosji w 2013r.

ż: Jakie są Twoje marzenia związane ze speedwayem?
A.K.: Chcę robić wszystko krok po kroku. Pierwszy cel to dobra jazda w pierwszej polskiej lidze, a następnie przeniesienie się do Ekstraligi i tam pokazanie się z jak najlepszej strony. Potem zobaczymy, przyjdą kolejne wyzwania i sukcesy. Chcę być bardzo dobrym ligowym zawodnikiem.

ż: Plany w zawodach indywidualnych?
A.K.: Chcę wystartować w kwalifikacjach do SEC - Indywidualnych Mistrzostwach Europy. Bardzo mi się podobają te zawody.

ż: Cel na sezon 2015r. z Polonią Bydgoszcz?
A.K.: Na początek musimy wejść do pierwszej czwórki, do play-off, a potem powalczymy.

ż: Jak się przygotowujesz do sezonu, każdego roku tak samo?
A.K.: Sprzęt w tym roku mam lepszy niż w poprzednich latach, zobaczymy co z tego wyjdzie. Jeżeli chodzi o przygotowanie fizyczne to uprawiam wiele sportów: biegam, jeżdżę na crossie, pływam na basenie, siłownia, narty, snowboard, uprawiam tyle sportów, że nie starczy miejsca na resztę wywiadu :)

ż: Ilość sprzętu na ten sezon?
A.K.: Dwie ramy i cztery silniki.

ż: Oprócz Polonii Bydgoszcz, będziesz reprezentować także inne drużyny w Europie?
A.K.: Tak, na pewno będę jeździć w lidze w Rosji, a jeśli będą wyniki w Polsce to jest szansa na inne kontrakty w innych państwach.

ż: Ulubiony tor żużlowy?
A.K. Odpowiada mi tor w Grudziądzu.

ż: A co z torem w Bydgoszczy?
A.K.: Nie jeździłem tu wiele razy, muszę się jeszcze do niego przyzwyczaić.

ż: Jak wygląda Twój dzień przed zawodami?
A.K.: Już dzień w dzień poprzedzający myślę o meczu, ale problemu ze spaniem nie mam. Od rana myślę o meczu, koncentruję się, jak mogę i mam czas to lubię pospać przed zawodami. Przed samym startem koncentruję się, potrzebuję spokoju, wyciszenia, nie lubię jak ktoś przychodzi i mnie rozprasza.

ż: Plany na życie osobiste?
A.K.: U nas w Rosji mówi się tak: każdy chłopak musi wybudować dom, zasadzić drzewo i spłodzić syna. Takie mam plany :), a do tego chcę kupić psa, labradora.

ż: Twoje Hobby?
A.K.: Hokej na lodzie i snowboard. W zeszłym roku spróbowałem gry w hokeja i bardzo mi się spodobało.

ż: Stan cywilny?
A.K.: Kawaler, wolny, szukam :)

ż: Ulubiony kolor?
A.K.: Biały.

ż: Ulubiony napój?
A.K.: Zielona herbata.

ż: Ulubiony posiłek?
A.K.: Kaczka na ogniu.

Ostatnie pytanie zadane Andreyowi do zobaczenia na YouTube, wejdź i zobacz: WYWIAD ANDREY KUDRIASHOV

Wywiad przeprowadził: A.Serocki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz